поезія...

Раз прийшла росія до Бога
Й вимагати стала з порога:
-Україну слід покарати
І мені у служки віддати.
Я сама їй виберу долю,
Щоб не мріяла більш про волю,
Щоб забула віру і мову,
Й бунтувати не сміла знову,
Щоб сестрою мене вважала
І свій хліб мені віддавала.
        От прийшла Україна. Боса,
        Молода, а вже сиві коси,
        У синцях та ранах все тіло,
        І душа від горя зболіла.
        Бог питає: 
                        - Скажи, Вкраїно,
        Чи ти маєш таку провину,
         За яку Я маю карати
         і у служки тебе віддати?
        -Лиш у тому я завинила,
         Що образи довго терпіла,
         Пробачала все і мовчала,
         Хоч від горя душа кричала.
         Та віднині, я присягаюсь,
         Із росією більш не знаюсь!
         Через неї всі мої біди.
         Ми не сестри. На жаль, сусіди.
         Та беру Тебе, Боже, в свідки,
         Що ніхто вона і нізвідки.
         Самозванка вона брехлива,
         І пихата, й лиха, й зрадлива.
         Якщо хочеш, можеш карати.
         Та не буду їй слугувати.
         Як усі держави, я вільна,
         А віднині буду ще й сильна.
З того часу пройшло пів року.
Україна живе нівроку,
Відбудовується, співає,
І лихої сестри не має.
А росія, пихата діва,
Одинока і нещаслива,
Звинувачує всіх у зраді,
Бо ніде їй такій не раді.
                 Анна Хвост

Коментарі